Počet položek: 0 0,00 CZK
korálky-komponenty.cz
materiál pro Vaše tvoření

Časté dotazy

REGISTRACE a PŘIHLÁŠENÍ k účtu.

Chci si objednat zboží. Musím se registrovat?

Pro nakupování v internetovém obchodě www.koralky-komponenty.cz není registrace podmínkou.

Nedaří se mi přihlásit se ke svému účtu.

Pokud se po zadání Vašeho přihlašovacího jména a hesla objeví okénko s nápisem "chybné přihlašovací jméno nebo heslo", použijte, prosím odkaz "Zaslat heslo" v pravé liště v boxu Uživatel. Do okénka zadejte email, na který si přejete zaslat heslo a klikněte "Odeslat". Na Vaši emailovou adresu Vám bude automaticky zaslána zpráva s Vaším přihlašovacím jménem a heslem.

NÁKUP, OBJEDNÁVKA

Jak zjistím, že má objednávka byla v pořádku přijata?

Po odeslání objednávky se zobrazí informace „Děkujeme, Vaše objednávka byla přijata“ a na Vaši e-mailovou adresu Vám bude automaticky zasláno potvrzení o přijetí objednávky.

Neobdržel/a jsem potvrzení o přijetí objednávky na mou e-mailovou adresu.

Pokud neobdržíte potvrzení během několika minut, došlo zřejmě k chybě při odesílání objednávky. V tomto případě nás prosím kontaktujte na m.tesno@pohoda.com nebo na tel: 773 679 067 a ujistěte se, že Vaše objednávka byla registrována.

Nemohu odeslat objednávku, nezobrazuje se tlačítko Dokončit objednávku.

V našem internetovém obchodě je možno nakoupit pouze takové množství zboží, které máme aktuálně skladem. Pokud je ve Vaší objednávce více kusů, objeví se u zboží ve Vašem košíku červený nápis „Pozor, objednáváte více kusů než je skladem!“ s informací o aktuálním stavu zásob. V košíku můžete objednávaný počet kusů opravit a po kliknutí na "Přepočítat/Uložit" objednávku dokončit.

ZMĚNA, ÚPRAVA objednávky

Je možné přidat zboží k mé objednávce?

Ano, samozřejmě. Pokud nebyla Vaše objednávka odeslána a přejete si přidat nějaké zboží, zadejte si, prosím, novou objednávku a do poznámky uveďte, že si přejete odeslat zboží společně s Vaší předchozí objednávkou. Náklady na dopravu budou samozřejmě účtovány pouze jedenkrát.

Je možné změnit údaje v mé objednávce?

Pokud nebyla Vaše objednávka odeslána a přejete si změnit doručovací, nebo fakturační adresu, kontaktujte nás, prosím, na tel: 773 679 067, nebo na m.tesno@pohoda.com.

ODESLÁNÍ  a DORUČENÍ objednávky

Za jak dlouho bude má objednávka vyřízena?

Objednávky odesíláme do pěti (5) pracovních dnů po obdržení objednávky (nepočítaje v to den obdržení objednávky). V případě platby bankovním převodem odesíláme objednávky do pěti (5) pracovních dnů po obdržení platby (nepočítaje v to den obdržení platby).

Jak zjistím, že byla má objednávka odeslána?

O odeslání objednávky Vás budeme informovat e-mailem.

Dosud jsem neobdržel/a objednané zboží, přestože přišel informační e-mail o odeslání objednávky.

Doručení prostřednictvím České pošty trvá obvykle 1- 7 dní dle druhu zásilky. Pokud Vaše objednávka nebyla doručena, a ani jste nenašli ve schránce lístek o uložení zásilky, prosím kontaktujte nás na tel: 773 679 067. Sdělíme Vám číslo balíčku, podle kterého lze zásilku sledovat na stránkách České pošty, případně další informace o tom, kde se zásilka nachází.