REGISTRACE a PŘIHLÁŠENÍ k účtu.
Chci si objednat zboží. Musím se registrovat?
Pro nakupování v internetovém obchodě www.koralky-komponenty.cz není registrace podmínkou.
Nedaří se mi přihlásit se ke svému účtu.
Pokud se po zadání Vašeho přihlašovacího jména a hesla objeví okénko s nápisem "chybné přihlašovací jméno nebo heslo", použijte, prosím odkaz "Zaslat heslo" v pravé liště v boxu Uživatel. Do okénka zadejte email, na který si přejete zaslat heslo a klikněte "Odeslat". Na Vaši emailovou adresu Vám bude automaticky zaslána zpráva s Vaším přihlašovacím jménem a heslem.
NÁKUP, OBJEDNÁVKA
Jak zjistím, že má objednávka byla v pořádku přijata?
Po odeslání objednávky se zobrazí informace „Děkujeme, Vaše objednávka byla přijata“ a na Vaši e-mailovou adresu Vám bude automaticky zasláno potvrzení o přijetí objednávky.
Neobdržel/a jsem potvrzení o přijetí objednávky na mou e-mailovou adresu.
Pokud neobdržíte potvrzení během několika minut, došlo zřejmě k chybě při odesílání objednávky. V tomto případě nás prosím kontaktujte na m.tesno@pohoda.com nebo na tel: 773 679 067 a ujistěte se, že Vaše objednávka byla registrována.
Nemohu odeslat objednávku, nezobrazuje se tlačítko Dokončit objednávku.
V našem internetovém obchodě je možno nakoupit pouze takové množství zboží, které máme aktuálně skladem. Pokud je ve Vaší objednávce více kusů, objeví se u zboží ve Vašem košíku červený nápis „Pozor, objednáváte více kusů než je skladem!“ s informací o aktuálním stavu zásob. V košíku můžete objednávaný počet kusů opravit a po kliknutí na "Přepočítat/Uložit" objednávku dokončit.
ZMĚNA, ÚPRAVA objednávky
Je možné přidat zboží k mé objednávce?
Ano, samozřejmě. Pokud nebyla Vaše objednávka odeslána a přejete si přidat nějaké zboží, zadejte si, prosím, novou objednávku a do poznámky uveďte, že si přejete odeslat zboží společně s Vaší předchozí objednávkou. Náklady na dopravu budou samozřejmě účtovány pouze jedenkrát.
Je možné změnit údaje v mé objednávce?
Pokud nebyla Vaše objednávka odeslána a přejete si změnit doručovací, nebo fakturační adresu, kontaktujte nás, prosím, na tel: 773 679 067, nebo na m.tesno@pohoda.com.
ODESLÁNÍ a DORUČENÍ objednávky
Za jak dlouho bude má objednávka vyřízena?
Objednávky odesíláme do pěti (5) pracovních dnů po obdržení objednávky (nepočítaje v to den obdržení objednávky). V případě platby bankovním převodem odesíláme objednávky do pěti (5) pracovních dnů po obdržení platby (nepočítaje v to den obdržení platby).
Jak zjistím, že byla má objednávka odeslána?
O odeslání objednávky Vás budeme informovat e-mailem.
Dosud jsem neobdržel/a objednané zboží, přestože přišel informační e-mail o odeslání objednávky.
Doručení prostřednictvím České pošty trvá obvykle 1- 7 dní dle druhu zásilky. Pokud Vaše objednávka nebyla doručena, a ani jste nenašli ve schránce lístek o uložení zásilky, prosím kontaktujte nás na tel: 773 679 067. Sdělíme Vám číslo balíčku, podle kterého lze zásilku sledovat na stránkách České pošty, případně další informace o tom, kde se zásilka nachází.